26. elokuuta 2010

Sadonkorjuu alkaa pian

Mä jossain vaiheessa kesää mietin, tuleekohan tänä vuonna Sukkasatoa ollenkaan... hiikatti, mä sitten melkein missasin koko ilmoittautumisen! En ole missään huomannut mainosta, Novitan Neulomossakin viesti sadosta oli painunut niin nopeasti alas etten ollut ehtinyt sitä huomata enkä ole ehtinyt blogeja kierrellä että olisin sen sieltä huomannut. Huh, mä ihan säikähdin kun osuin "Sukkasato 2010" -sivuille ja huomasin, että onhan se tänä vuonna mutta onneksi oli vielä kaksi päivää ilmoittautumisaikaa jäljellä! Nyt vaan tulee pieni paniikki, pitäisi saada muut työt alta pois, se mun kesätoppini on edelleen vaiheessa. Nallesta tekemäni putkisukat taidan jättää tyynesti odottamaan satoa, vai oliko se niin että sukkien pitää olla myös aloitettu sadon aikana, että ne voi laskea saldoon? Koska sitten mulla tulee oikeesti kiire..... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti